dostaw
Doradztwo w łańcuchach
Interim management
Warsztaty i wystąpienia

Jako praktyk w dużym doświadczeniem wspieram swoją wiedzą firmy zarówno duże i mniejsze w zakresie poprawy efektywności ich łańcuchów dostaw.

Jako Interim Manager czyli człowiek od „zadań specjalnych” jestem angażowany do ciekawych, ambitnych projektów w zakresie łańcucha dostaw, które ze względu na specyfikę, poziom skomplikowania czy też doraźny charakter należy powierzyć zewnętrznemu ekspertowi.

Jako certyfikowany trener biznesu „House of Skills” od wielu lat prowadzę warsztaty i szkolenia w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracuję w firmami wyspecjalizowanymi w szkoleniach lub działam niezależnie.

checklist icon

Zrealizowane projekty

W trakcie dotychczasowej kariery miałem przyjemność współpracować z wieloma ciekawymi firmami reprezentującymi różne branże. Współpraca ta przybierała przeróżne formy: od zatrudnienia na różnych stanowiskach w działach logistyki poprzez współpracę doradczą przy projektach związanych
z łańcuchami dostaw. Nie unikam również współpracy na zasadach interim managementu.

Zobacz więcej
checklist icon

Warsztaty i wystąpienia

Ważnym aspektem mojej działalności są wystąpienia na konferencjach branżowych w kraju
i zagranicą. Traktuję to jako doskonały sposób na rozwój wiedzy teoretycznej oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych. Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem powoduje, że z reguły przyjmuję zaproszenia do wygłoszenia prelekcji lub przeprowadzenia warsztatów.

Zobacz więcej
checklist icon

Artykuły i publikacje

Od wielu lat współpracuję z ważnymi branżowymi czasopismami w Polsce, na łamach których publikuję artykuły. Bardzo cenię sobie długoletnią i owocną współpracę z Pulsem Biznesu – jednym z najważniejszych dzienników gospodarczych w Polsce. Regularnie wypowiadam się na tematy związane z zarządzaniem łańcuchami dostaw lub komentuję trendy branżowe.

Zobacz więcej

PRACUJEMY DLA KLIENTÓW WIELU BRANŻ

  • Retail

    Retail

  • Duty Free Retail

    Duty Free Retail

  • FMCG

    FMCG

  • AGD

    AGD

  • RTV

    RTV

  • Automotive

    Automotive

TOMASZ SĄCZEK
TOMASZ SĄCZEK

Założyciel firmy TESLOG

Interim manager, ekspert w projektach logistycznych, praktyk, doradca, trener, wykładowca. Posiadam 16-letnie doświadczenie w logistyce
i łańcuchach dostaw. Jako Interim Dyrektor Logistyki zarządzałem procesem zmian w łańcuchu dostaw Baltona S.A. (Flemingo International Group Dubai). Obecnie zaangażowany jestem w projekty związane z logistyką operacyjną. Współpracuję z firmami consultingowymi
w Polsce i zagranicą jako zewnętrzny ekspert praktyk (PwC, Roland Berger Strategy Consultants, Inverto AG). Wcześniej zarządzałem operacjami logistycznymi w dziale łańcucha dostaw Carrefour Polska. Jako doświadczony manager z sukcesami zarządzałem łańcuchami dostaw również w branży AGD (ARDO, Delonghi, BEKO, Gorenje). Specjalizuję się w obniżaniu kosztów łańcuchów dostaw, re-definiowaniu strategii logistycznych oraz przebudowie procesów. Posiadam doskonałą znajomość branży logistycznej. Jestem członkiem polskich
i zagranicznych organizacji logistycznych m.in. jestem międzynarodowym doradcą największej organizacji logistycznej (region Zatoki Perskiej) z siedzibą w Dubaju. Jestem certyfikowanym trenerem Biznesu House of Skills, wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie zapraszany jestem jako prelegent konferencji logistycznych w kraju i zagranicą.

20

LAT DOŚWIADCZENIA

36

ZREALIZOWANE PROJEKTY

1443

KONTAKTY BIZNESOWE

1417

WYPITYCH CAV

Mówią o mnie

konferencja
retail-conference-merit-partner

Zaufali nam